Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Marielle Klagmann - 10 juni 2008 23:50

Imorgon gäller det- efter 1,5 vecka nere i Stockholm så ska jag äntligen på min stora intervju på ambassaden imorgon bitti klockan 9. Nervös? Naturligtvis. Mest nervös är jag för att komma försent eller för att jag har glömt nått. Förväntansfull. Absolut. Har absolut ingen aning om vad jag ska förvänta mig. Spänd. Massor. Och så nervös nervös nervös. Blir jag nu godkänd så blir det ju ännu mer nervositet. Jag har ju inte sett Ryan på 6 månader, oj hur såg han ut egentligen?


Tänk om, tänk om, tänk om.

Det är en massa tankar som virvlar runt i min hjärna för tillfället. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja reda ut dom. Om vartannat är jag nervös, sen blir jag förväntansfull, och ibland längtar jag som ett litet barn till julafton, och sen blir jag nervös igen. Mycket jobbigt. Det känns som om jag är på mitt livs vildaste berg och dalbana.


Jag har hunnit med mycket under mina veckor i Stockholm. Jag har både varit några dagar till Gävle och Åland. Jag har hunnit träffa: Sussie, Kattis, Sara, Tove, AK, Johan och min bror och hans familj.


Jag har haft en riktigt lyckad semester....


nu ska jag väl försöka sova. Imorgon bitti klockan halv 7 ska jag stiga upp och jag har en låååång dag framför mig!


XOXO



Presentation

Omröstning

Will you be able to attend The Klagmann Wedding next year, in June 2009.
 ABSOLUTELY!!!!
 Sure, if I can afford it.
 Maybe, I might have other plans.
 No, I will not be able to make it.
 I don't know.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards