Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Marielle Klagmann - 15 maj 2008 21:42

Dagen startade som vilken annan dag (...fortsätt läsa, dagen kommer utvecklas RIKTIGT bra....). Jag steg upp, åt frukost, cyklade till jobbet och jobbade 10.30 till 18.00 Skulle egentligen ha jobbat i kassan men Josefin frågade om jag kunde jobba hennes pass i charken istället, och naturligtvis, god vän som man är, ställde jag upp. Det var faktiskt roligt i charken. Det var länge sedan jag jobbade där.


Efter jobbet cyklade jag vidare till Step In där jag tränade Body Combat en timme. Efter gårdagens Body pump var jag helt slut när jag sen äntligen, runt 8-tiden cyklade hemåt. Mina ben cyklade inte riktigt så fort som jag ville. Sen kom jag hem..... jag kom hem och det var DÅ DET HÄNDE:


I köket ligger ett litet, litet, litet kuvert från Ambassaden där det står: Tack för att du skickat checklistan till oss.... den 11 juni har vi bokat in en intervjutid åt dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!


INGEN I HELA VÄRLDEN ÄR GLADARE ÄN MARRE JUST I DENNA STUND! Jag kommer leva på den här glädjen i många många många dagar... och det absolut bästa av allt.


Var det värt all denna eviga väntan?? Jo det var värt VARENDA liten tusendelssekunds väntan för jag har hittat det absolut bästa och mest underbara i världen. Och det är min Ryan!



Av Marielle Klagmann - 15 maj 2008 09:08

Voila!!!

Presentation

Omröstning

Will you be able to attend The Klagmann Wedding next year, in June 2009.
 ABSOLUTELY!!!!
 Sure, if I can afford it.
 Maybe, I might have other plans.
 No, I will not be able to make it.
 I don't know.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards