Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Marielle Klagmann - 14 maj 2008 08:55

Igår skickade jag in mina sista papper till ambassaden i Stockholm. Det var checklistan inför intervjuen. Nu är det alltså inte längre upp till mig, utan nu är bollen kastad till andra sidan. Frågan är ju bara när dom kommer kasta tillbaka den. Jag hatar all denna väntan; handlar det om en vecka, två eller rent av en månad.


Time: 08.57 Det är onsdag. Oj vad den här veckan går sakta. Jag tycker alltid att varannan vecka i månaden går segare än tåget, medan en annan vecka kan gå alldeles för fort. Igår var jag ledig. Först umgicks jag lite med Tess som bland annat färgade mitt hår mörkt igen. Nice to be back again! Sen for jag och träffade Jannice och hjälpte henne nere i lokalen. Oh ja, däremellan hann jag springa till frissan också. Det blev döcoolt, nu är jag en liten punkrocker. Får lägga upp nån bild!


Idag är det jobb som gäller och snart ska jag cykla iväg på body pump!


XOXO / Mrs K


PS: Glöm inte rösta på min nya omröstning -->

Är i valet och kvalet hur jag ska göra när jag äntligen får åka till USA!

Presentation

Omröstning

Will you be able to attend The Klagmann Wedding next year, in June 2009.
 ABSOLUTELY!!!!
 Sure, if I can afford it.
 Maybe, I might have other plans.
 No, I will not be able to make it.
 I don't know.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards