Alla inlägg den 13 april 2008

Av Marielle Klagmann - 13 april 2008 21:56

Sitter och lyssnar på Carrie Underwood- Wasted (http://www.youtube.com/watch?v=LeavmGw2GUQ&feature=user) Mycket bra, mycket bra.


Funderar på hur det har gått för Ryan i Minneapolis, eller var det kanske Minnesota?! Ryan for i alla fall dit för att hälsa på sin bror Collin och Collins flickvän Kelly. Han borde vara påväg tillbaka nu, det tar cirka 6-7 timmar att köra. Usch, tycker inte om när han är ute och kör bil själv, blir alltid så nervös att det ska hända någonting. (Kommer bli ett nervvrak till morsa) Längtar i alla fall till han kommer hem, vi har inte riktigt pratat och firat vårt nya besked, men jag börjar jobba 7 imorgon bitti så det lär bli tajt.


Har precis kastat in saffransglassen i frysen, hoppas den fryser. Gjorde lite fel men det blir säkert bra ändå. Imorgon jobbar jag i charken från 7-2, sen ska jag och Josefin gå till Jannice så jag får göra mina naglar och sen ska vi gå och träna på Step In. Sen har jag bjudit mina söta vänner på scrapbooking kväll hos mig och då tänkte jag bjuda på saffransglass med bär.


Idag hände inte så mycket, jobbade från 10-16 och sen gick jag och tränade. Har egentligen inte gjort något annat. Ska se om jag kanske kan få tag på min man snart :)

Sen blir det nog sängen!


--längtar till våren--


XOXO / Mrs K





Av Marielle Klagmann - 13 april 2008 21:50

4 ägg gulor

1 dl socker

1 msk honung

1 tsk vaniljsocker: BLANDAS PORÖST


1 msk kokande vatten

1 sockerbit

1 pkt saffran: BLANDAS IHOP FÖR ATT SEN BLANDAS MED OVANSTÅENDE


3 dl grädde: VISPAS HÅRT OCH SEDAN BEBLANDAS MED RESTEN


Låt frysa i pajform en dag innan den ska serveras.

GRANERING: Frusna bär ex hallon

Presentation

Omröstning

Will you be able to attend The Klagmann Wedding next year, in June 2009.
 ABSOLUTELY!!!!
 Sure, if I can afford it.
 Maybe, I might have other plans.
 No, I will not be able to make it.
 I don't know.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards