Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Marielle Klagmann - 9 juli 2008 09:51

Wow, jag har världens underbaraste och finaste vänner. De bästa vänner en tjej kan ha!!


Igår blev en lugn hemmadag. Jag passade på att hjälpa pappa och Rose att städa huset; damsuga, moppa och dammtorka. Det är faktiskt väldigt rogivande att storstäda när man vill att tiden ska gå undan. Klockan fem cykade vi ner på stan för att äta avskedsmiddag på Panelen. Pappa bjöd oss alla på en JR stek (medium minus självfallet) och en flaska rödvin. En helt perfekt middag tillsammans med familjen.


Tidigare under dagen hade jag pratat med Jannice som ville att jag skulle följa med henne och hennes kille och kolla på deras nya hus. Så vid 9-tiden på kvällen stod jag redo ute vid huset för att bli upphämtad. Litet anade jag då plötsligt alla mina kompisar störtade fram från bakhåll och överraskade mig med hembakad kladdkaka och present. Så då gick vi tillbaka in till mig och fikade. Jag fick ett helt underbart fint scrapbooking album som jag kommer både ta med mig till USA och ta med mig i mitt hjärta för alltid.


Miii, Mia, Jannice, Tessi, Lisa, Jossan, Elin: Ni är de bästa vännerna en tjej kan ha. Helt underbara på alla sätt och vis. Älskar er allihopa!



As we go on we remember all the times we had together.

And as our lives changes, from whatever.

We will still be friends forever.


Presentation

Omröstning

Will you be able to attend The Klagmann Wedding next year, in June 2009.
 ABSOLUTELY!!!!
 Sure, if I can afford it.
 Maybe, I might have other plans.
 No, I will not be able to make it.
 I don't know.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards